PROM 2016

16:24:00


Witajcie!

Strasznie sie cieszę, że udało mi się opublikować ten wpis teraz, bo jak wiecie, albo i nie mam dzisiaj Gimbal. Jest to dla mnie dość ważny dzień i zarazem super okazja do pokazania Wam stylizacji eleganckiej, na większe wyjścia. Długo się zastanawiałam jaka sukienka będzie dobrze wyglądała i nie będzie typowo balowa. Myślę, że dokonałam właściwego wyboru kupując właśnię tę. Sukienka jest inspirowana francuskim domem mody- CHLOÉ, charakteryzuje się ona szerokimi, haftowanymi rękawami, zwiewnym materiałem i ogólnie mówiąc - lekkością. Do stylizacji dobrałam delikatne, wiązane buty w kolorze nude. Makijaż jest tym razem nieco mocniejszy, jeżeli chodzi o biżuterie chciałam zachować równowagę i założyłam dość ciężkie kolczyki. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodobała!
















Sukienka - Mohito
Buty - Deezee

Torebka - Solar 

Kolczyki - Topshop
Pierścionki - H&M


Mam nadzieję, ze spodobała wam się moja stylizacja!

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images