MY FAVOURITE INSTAGRAMS

13:50:00

Heeejka!

Są wakacje i chyba każdy z nas uwielbia przeglądać Instagrama. Ja od dobrych dwóch lat jestem od niego uzależniona, wstawiam, serduszkuje, obserwuje i przede wszystkim inspiruje. Między innymi dlatego jestem wielką fanką tego serwisu społecznościowego!
Wiele osób na insta jest dla mnie ogromną inspiracją i dzięki nim często powstają pomysły na wpisy, które teraz możecie oglądać!

Jeśli będziecie chcieli więcej takich wpisów to kolejnym może być o moich ulubionych youtubach, dajcie znać w komentarzach!

Instagramy podzieliłam na 4 kategorie: lotnictwo, moda, lifestyle, muzyka/twórcy :)
 Jest to szybki przegląd, może ktoś z Was nie zna wszystkich osób i z chęcią je zaobserwuje!


 

MODA









LOTNICTWO





LIFESTYLE








  

 MUZYKA / TWÓRCY







Mam nadzieję, że spodobał wam się post i udało Wam się znaleźć coś dla siebie i zaobserwować!

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Bardzo fajny post ;)
    Ja z tcyh kont najbardzej lubię konto Vivy a vivy ;)
    Obserwuję ;*

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! Nie wszystkie tych osób kojarzyłam, a z tego co widzę mają super instagramy

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerpać inspirację z instagrama i również mogę przyznać, że jestem od niego uzależniona ;) oczywiście obserwuję ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam osób z tej listy Ale widzę że sa świetne. Na pewno z tych które mi się spodobały skorzystam :)
    fireegirll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chiarę sobie dodam ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak Instagram to trochę moje życie :") Jessica, Chiara, Berry, Tammy, Kylie i wiele wiele innych. Ja na instagramie nazywam się - veeronicahoran - także zapraszam :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie większości nie znam, dziękuję za ten post, na pewno się przyda!

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że posegregowałać to kategoriami. Ja uwielbiam ig od Jessi <3

    Może chętna na STAŁĄ wymianę obserwacji? Zacznij i koniecznie daj znać u mnie ;)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, your blog is amazing! I love it! xx
    Would you like to follow each other? If yes, please follow me on the both of my blogs and let me know in the comments of my newest posts so I can follow you ASAP.
    Have a great day!

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE
    Instagram : http://instagram.com/livinglikev (follow me, I follow back :) )

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele z tych profili znam, ale obserwuję tylko Mac'a :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wracasz na stałe do Torunia? Dlaczego? Co z lotniczą?

    OdpowiedzUsuń
  12. Super inspirować się ze zdjęć z insta!! Świetny post :))
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    darkmysteriousbunny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Większość instagramów znam,najbardziej uwielbiam te z kategorii mody oraz lifestyle,niektóre są cudne <3
    WIKI (klik)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images