HOLIDAYS MOOD

15:49:00

Heeejka! 

Już po wszystkim, świadectwo prawie w ręku, rodzice zadowoleni i wracam jutro do domu. Trochę odpoczynku od PKP, nauki i wreszcie czas na przyjemności i rozwój swoich pasji. Jestem strasznie zadowolona, ale jednocześnie zawiedziona, że minął jeden z najlepszych etapów w moim życiu, jak mi wszyscy ciągle powtarzają. Przez te dwa miesiące będę tęsknić za Warszawą, a w zasadzie bardziej za ludźmi których tu poznałam. Minie druga klasa i matura przyjdzie szybciej, niż można sobie wyobrazić. Zresztą kiedy człowiekowi się w życiu układa to czas leci o wiele szybciej, no cóż tak już jest. 

Przychodzę dzisiaj do Was ze stylizacją, ostatni tydzień szkoły to idealny czas na sesje, pisanie postów i oczywiście wyjścia ze znajomymi. 
Dzisiejszy outfit bardzo letni, zwiewny i wygodny. Mamy już teoretycznie wakacje, więc motyw palm musiał się pojawić. Bluzka którą wielbię i kocham w wydaniu wiązanym, do niej idealne na upał zwiewne spodnie, które goszczą w mojej szafie od poprzedniego lata. Klapki, mój ulubieniec są dzisiaj obowiązkowo, strasznie wygodne na upały i myślę, że podobne obecnie znajdziecie w każdej sieciówce. Dodatkami są kolczyki, nigdy nie lubiłam w sumie nosić, a takich długich to już w szczególności, jednak od grudnia coś mi się zmieniło i kocham złote, klasyczne koła.
Torba to zwyczajny worek za 7 zł z H&M, który swoją drogą strasznie polecam, kupiłam go bez promocji. Występuje również w białej formie. 


Z racji tego, że w kalendarzu już mamy lato to chce Wam życzyć dużo wypoczynku, kreatywnego spędzania czasu, zwiedzania ciekawych i co raz to nowych miejsc. UDANYCH WAKACJI!!!
















WSZYSTKO ZOSTAŁO ZAKUPIONE W H&M :)


You Might Also Like

17 komentarze

  1. Świetna stylizacja, idealna na taką pogodę jak jest w lato. :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja! Wszystkie elementy bardzo mi się podobają :)
    Również życzę udanych i kreatywnych wakacji!
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja, idealna na lato :) L.A. Style :)
    naprawdę styl super :*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! <3

    Zaobserwuj jak się spodoba♥ Buziaki xx ZYCIEDLAPASJI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna stylizacja i miejsce na zdjęcia ;3. Obserwuję.
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacjka, bardzo fajnie wygląda włąsnie na letnie dni! Miejsce do zdjęć trafione w 10 brawo! <3
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię to tło do zdjęć, również zrobiłam tam sesję podczas wizyty w Waw :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz ;) super miejsce ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal nie przekonałam się do tego typu klapków, ale spodnie to HIT! Świetne zdjęcia, bardzo podoba mi się Twoja koncepcja! Zabawne, że wspomniałaś o odpoczynku od komunikacji miejskiej, ja nigdy o tym nie pomyslałam, a jest to naprawdę bardzo dobra strona wakacji! Kochana, życzę przede wszstkim chwili relaksu i niezapomnianych wakacyjnych przygód!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, świetnie czyta się takie komentarze <333 buziaki

      Usuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images