OLD TOWN AND STRIPED PANTS

16:57:00

Czeeeść!

Jak obiecałam, mamy czwartek i wjeżdża nowa stylówa!
Chciałam wstawić teraz sesje z Openera, ale zrobiłam może z 5 zdjęć, bo padało.
Ale jeśli jesteście ciekawi, jak wyglądałam to zapraszam na mój instagram :  
LIVINGSLOWLY INSTA

KOLEJNY WPIS POJAWI SIĘ WYJĄTKOWO W PONIEDZIAŁEK I BĘDZIE DOTYCZYŁ NAJCIEKAWSZYCH I BARDZO POLECANYCH PRZEZE MNIE KOSMETYKÓW!

Jeśli chodzi o dzisiejszy outfit to warto powiedzieć o górze, która już od wiosny robi ogromny szał w  świecie mody. Ten trend zapoczątkował duet Dolce&Gabbana, który stawia na falbany wzdłuż ramion. Chloe również przyczyniło się do rozwoju tego hitu, jednak tutaj głównie wchodzą w gre bluzki na jedno ramię. Ja do mojej góry ubrałam pasiaste spodnie, które trzeba przyznać, że nie do wszystkiego pasują, jednak do tej bluzki moim zdaniem leżą wyjątkowo dobrze.

Korzystajcie z wakacji i nie marnujcie żadnego dnia na nudę!!!


Zapraszam do oglądania:


















 

 

BLUZKA: BERSHKA

SPODNIE: VINTAGE

BUTY: VANS

KURTKA: LOUIS

KOLCZYKI: H&M

 TORBA: H&M

 
 
 

 

 

You Might Also Like

20 komentarze

  1. Pogoda na Openerze zdecydowanie nie dopisała :(
    Cudownie wyglądasz! Stylizacja bardzo mi się podoba!
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja, jeżeli chodzi o pogodę to ulewa i syberia! dzięki :))

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa stylizacja na pewno bardzo przykuwa oko :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja :) bluzka jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku świetny look!! :* Zdjęcia przecudowne wyszłaś jak modelka *-* Miło mi się czytało czekam na kolejny wpis a tymczasem zapraszam cię do mnie na nowy wpis obserwuję zostanę tutaj na pewno na dłużej:) nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie wygladasz! kocham zestawienie paskow z taka sceneria :)

    co powiesz na wspolna obserwacje? ja juz i to z ogormna checia, buziaczki
    nowy post!
    http://justemsi.blogspot.com/2017/07/witajcie-przygotowaam-dla-was-nieco.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia :)

    Obserwujemy? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega efektowna stylizacja i zdjęcia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Mega mi się podoba! Obserwuję i na pewno będę często tu zaglądać. ;)
    https://blackbalba.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit i zdjęcia :3.
    https://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Outfit świetny i zdecydowanie te spodnie pasują do tej bluzki :* Super zdjęcia! Może follow za follow? Daj znać u mnie w komentarzu ;)

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images