ROSE QUARTZ OUTFIT

14:04:00

Witajcie!

 No i już tydzień wakacji za nami! Będę się starała publikować wpisy dwa razy w tygodniu, miejmy nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli.

W dzisiejszym poście pokaże Wam stylizacje, którą zrobiłam podczas wakacji i moim zdaniem nadaje się ona zarówno na plażę, jak i na wyjście w miasto.
Przełamałam się kolorystycznie i w końcu założyłam poszukiwany, długo przeze mnie ROSE QUARTZ. Sukienkę dorwałam w lumpie, nową z metką za kilka złotych. Dobrałam do niej czapkę w podobnym odcieniu, a usta podkreśliłam ciemną pomadką. Buty na plaży to chyba niecodzienny widok, więc do tego outfit'u obuwia nie dobrałam, ale w tym dniu miałam na sobie moje ulubione laczki. Wychodząc na miasto, założyłabym raczej moje białe adidasy i  jeansową kurtkę.




ZAPRASZAM DO OGLĄDANIA 











CZAPKA: AUCHAN

SUKIENKA: LUMPEKS

BIŻUTERIA : H&M 


Moje social media:
Facebook klik (Dominika Marciniak)

Instagramklik (livingslowly)
Ask: klik (dominikamarciniakblog) 
Snapchat: xdoomiix


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się stylizacja :) Uwielbiam ten kolor :)
    Mój blog
    PS: Zapraszam, jeśli Ci sie spodoba zachęcam do obserwacji będzie mi bardzo miło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo,wpadnę na Twojego bloga na pewno! :)

      Usuń
  2. Ale ładna sukienka! Super wyglądasz :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ci ładnie w tej sukience ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie. Idealnie tło sobie dobrałaś so tej stylizacji ;)

    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! na wakacjach wychodzą zdecydowanie najlepsze zdjęcia :P

      Usuń
  5. Sama wolę chodzić w czarnym ale ten zestaw mi się podoba :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://blckmiu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście też bardzo rzadko zakładam kolorowe ubrania ale ROSE QUARTZ mnie urzekł! :) również pozdrawiam i na pewno wpadne! ;)

      Usuń
  6. Wyglądasz rewelacyjnie! Śliczna jest ta sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz :*
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba miałam posta o tym samym tytule ;) Ładna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wszystko razem wygląda! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images