ZARA GREEN TRACKSUIT

13:34:00

Hejka!

No to mamy już jesień i powiem Wam, że brakowało mi trochę takiego klimatu i chłodnych poranków. Oby piękna jesień trwała aż do grudnia!

 Nadszedł czas na stylizacje, sesję wykonałam już w  ubiegłym miesiącu, więc pewnie nie jednokrotnie mnie widzieliście już w tym outficie. Komplet kupiłam z myślą o jesiennych, czy zimowych wieczorach, kiedy najlepiej założyć na siebie coś wygodnego. Wolałam jednak tym razem, zakupić coś trochę high fashion, żeby nie był to zwyczajny dres, bo za takimi nie przepadam. 
Śmiesznie się złożyło, ponieważ kilka dni po zakupie kompletu Jessica Mercedes oznajmiła na swoim snapie, że dokonała zakupu takiego samego dresu, jak ten który kupiłam kilka dni przed nią.
Nawet nie wiecie jak się cieszyłam, że to w końcu ja miałam coś takiego, jak ona, ale pierwsza haha!
To właśnie od niej czerpię najwięcej inspiracji, jeśli chodzi o polską  branżę modową. 
Cały dres idealnie wpasowuje się w surową estetykę Vetements. Sam kolor, krój i rozkloszowane rękawy to to, co możemy zobaczyć na pokazach francuskiego domu mody.
 














BLUZA I SPODNIE: ZARA 

BUTY: ADIDAS

TORBA: MANGO

 








 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Nie trudno być bloggerką modową i nosić fatałaszki, za które płacą rodzice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komenatrz osoby ktora zazdrosci bo ktoś może, a ja nie. Moi rodzice tez kupuja mi ciuchy ale bloga nie prowadze bo nie mam do tego glowy, dlatego Dominika nie przjmuj sie takimi wpisami bo to zazdrosć a nie złość.

      Usuń
    2. osoby, która nie ma pojęcia ile pracy kosztuje zrobienie posta :) pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  2. Skoro nie trudno, to założ swojego bloga i rób to co ja, jak już coś osiagniesz to podeślij linka i zobaczymy jak Ci to wychodzi :) nie wiesz za czyje pięniadze kupuje ubrania, ale tak masz racje rodzice mnie wspieraja w ich zakupie, jak i w prowadzeniu bloga! Zapraszam ponownie na bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestes super blogerka!!! Uwielbiak czytac Twoje wpisy i z niecierpliwoscia czekam na nowe posty!!! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images