FAST OVERVIEW, INSPIRATIONS

19:27:00

Heeejka!

Wrzucam Wam dzisiaj coś na szybko! Wiem, że większa część jest teraz na OPENERZE, więc komu by się chciało czytać długie, życiowe wpisy. Sama się jutro wybieram i też nie mam dużo czasu, trzeba się spakować itp. Jestem trochę podekscytowana, więc wybaczcie, że powstawiam festiwalowe stylizacje. 
Postanowiłam, że pokażę trochę inspiracji i krótki przegląd. Postaram się skupić waszą uwagę na tym co będzie, a w zasadzie co jest modne tego lata!

TERAZ WPISY BĘDĄ SIĘ POJAWIAŁY W KAŻDY CZWARTEK W GODZINACH WIECZORNYCH! MOŻE SIĘ ZDARZYĆ, ŻE CZĘŚCIEJ!























 






 

You Might Also Like

9 komentarze

  1. Great post and very interesting!
    I'd be happy friendship blogs!
    I following you, follow me back :)<3

    cleopatrassecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne inspiracje
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super inspiracje ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogromna dawka inspiracji- uwielbiam takie posty <3 Baw się dobrze na Openerze!
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! :)

    MÓJ BLOG
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images