DENIM JACKET

18:05:00

Witaaajcie!

Nareszcie jestem po egzaminach, jakby ktoś pytał to poszły mi całkiem nieźle i jestem nawet zadowolona. Bardzo się cieszę, że skończyła się ciągła nauka do nich i w końcu mam bynajmniej, dwa luźne dni w szkole.


Dzisiaj przychodzę z takim postem na szybko, dlatego nie mam zamiaru pisać tyle co zawsze. Postawiłam tym razem na streetową stylizację. Całość opiera się na oversize'owej jeansowej kurtce.
Jeans to materiał, który modny jest od zawsze i prawidłowo dobrany odcień dodaje outfit'owi charakteru. Do zestawu dobrałam szarą, dość krótką bluzę, tego typu bluzy królują nawet na Fashion Weekach. Buty to długo przeze mnie nie noszone NB, żeby urozmaicić stylizacje dodałam do  niej czapkę z daszkiem i okulary!















Czapka: Nike (klik)

Kurtka: Wrangler (klik)

Bluza: Bershka (klik)

Spodnie: H&M

Buty: New Balance (klik)




Moje social media:

Snapchat: xdoomiix

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Widzę kolejną miłośniczkę New Balance 💕 :*
    hopex5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie Ci w tym odcieniu szminki :)
    Cała stylizacja jest ładna :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/2016/04/olejek-z-pestek-truskawek.html

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images