NUDE COAT

17:05:00

Hej wszystkim!

Będąc na drzwiach otwartych jednej ze szkół, postanowiłam to w jakiś sposób wykorzystać i wybrałam się na zdjęcia. Pogoda całe szczęście dopisała, bo był to jak do tej pory najcieplejszy dzień w tym roku.

W dzisiejszym poście chcę Wam głównie pokazać, że można założyć coś sprzed 50 lat!
 Mam na myśli główny element mojej stylizacji, czyli płaszcz. Znalazłam go kilka miesięcy temu w szafie mojej babci. Okazało się, że kupiła go bardzo dawno temu i ma około pół wieku. Bardzo się ucieszyłam, kiedy mi go podarowała, ponieważ teraz trudno dostać taki płaszcz w jakiejkolwiek sieciówce. Zarówno nude kolor, jak i krój kojarzą mi się z londyńskim stylem.
Tym razem stwierdziłam, że skupię się tylko na płaszczu, który dodał nonszalancji, zatem ubrałam krótki czarny top, moje ulubione spodnie z wysokim stanem i klasyczne Vansy. Jeśli chodzi o okulary zainspirowałam się Dior'em. Usta pomalowałam jedną z najciemniejszych pomadek jakie posiadam.
















Top: TOPSHOP (klik)

Spodnie: Bershka

Naszyjnik: H&M 

Szminka: Golden Rose 03

 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super stylizacja! :) Wykorzystywanie już nieużywanych rzeczy to świetny patent i pokazywanie własnego stylu. Super!!
    Pozdrawiam. xx
    http://books-every-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images