SUNNIES | SPRING/SUMMER 2016

18:13:00

 

 

Witam wszystkich!

Pozostając w klimacie słonecznej pogody, dzisiaj przygotowałam dość obszerny post o okularach na wiosnę/lato 2016. Możecie zobaczyć propozycje okularów od projektantów, z sieciówek, inspiracje i moją własną kolekcję! Czasem wystarczy tylko dobrze poszukać, żeby mieć modne i wcale nie drogie okulary. Robiąc zestawienie wzięłam pod uwagę obecne trendy, więc mam nadzieję, że zaciekawi Was taki wpis.
Każda para jest podlinkowana, wystarczy, że klikniecie, a przeniesie Was na stronę internetową.

PROJEKTANCI 

 




CHLOE (KLIK)

DIOR (KLIK) 



VICTORIA BECKHAM (KLIK)

 

 

VERSACE (KLIK)

 SIECIÓWKI



HM (KLIK)




MOHITO (KLIK)




MANGO (KLIK)




PULL AND BEAR (KLIK)




STRADIVARIUS (KLIK)




SINSAY (KLIK)




ZARA (KLIK)




TALLY WEIJL (KLIK)



MOJA KOLEKCJA OKULARÓW

Okulary uwielbiałam od dziecka, moim zdaniem są idealnym uzupełnieniem wielu outfitów. 
W większości przypadków dodają one charakter stylizacjom. Jak widzicie, nie mam ich wiele, ale każde noszę jak tylko pojawi się słońce.
 






INSPIRACJE


























Mam nadzieję, że spodobał Wam się post!


Moje social media:

Snapchat: xdoomiix



You Might Also Like

3 komentarze

  1. A ja uwielbiam takie okulary, które nie pasują do mojego kształtu twarzy....

    Zapraszam,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images