3 OUTFITS | ENDING| STRARTING| SCHOOL|

20:02:00

Hej wszystkim!

Jesteśmy coraz bliżej zakończenia roku, z tego powodu miałam dość sporo na głowie, walka o oceny, prezentacje i te sprawy, dlatego post pojawia się dopiero dzisiaj. Miałam kilka pytań odnośnie tego, co ubieram na zakończenie, bądź czy zrobię post ze stylizacjami. Pomyślałam, że pokażę outfit'y na każdą pogodę i dla każdego! 






 1. Pierwsza stylizacja to zdecydowanie moja ulubiona. Bardzo długo szukałam białej, klasycznej bluzy i w końcu znalazłam idealną. Do niej postanowiłam założyć garniturowe spodnie, aby dodać elegancji. Całość uzupełniłam, ciężkimi, skórzanymi butami z otwartą piętą. Dość kontrowersyjna stylizacja jest inspirowana stylem NOWOJORSKICH FASHIONWEEK'ÓW, gdzie połączenie bluzy ze spodniami garniturowymi to codzienność.


 













BLUZA: MANGO (klik)

SPODNIE: NONAME

BUTY: LASOCKI

TORBA: MANGO (klik)

OKULARY: STRADIVARIUS 

 

2. Kolejny outfit jest zdecydowanie dla osób, które chcą postawić na elegancje i wygodę  zarazem. Kombinezon miałam ubrany rok temu na zakończeniu i sprawdził się idealnie. Do całości dobrałam  lekkie buty- slipony. Polecam również założyć marynarkę, w chłodniejsze dni.















   

KOMBINEZON: TALLYWEIL

BUTY: H&M


3.  Ostatni outfit jest typowy na upalny dzień. Mam dwie propzycje kolorystyczne mianowicie biała polówka BURBERRY i czarna polówka TOMMY HILFIGER. Spódniczka jest super opcją, kiedy chcemy czuć się zwiewnie i elegancko zrazem. Do outfitu możecie dobrać buty, jakie tylko chcecie. Ja założyłam Vansy, aby było ciekawiej stylizacje możecie uzupełnić niecodziennymi okularami.















OKULARY: H&M

BLUZKA: TOMMY HILFIGER, BURBERRY

SPÓDNICA: BERSHKA

BUTY: VANSY

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images