SUMMER SMART LOOK

18:06:00

Hej wszystkim!

Wreszcie mamy wakacje! Nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że skończyłam gimnazjum.
Zdecydowanie to nie była szkoła dla mnie, trudno codziennie patrzeć na złośliwość i niesprawiedliwość, która panowała w budynku. Oczywiście pamiętałam, aby podziękować dorosłym ludziom, z którymi strasznie się zżyłam i którzy nigdy w żaden sposób nie podcinali mi nóg. Pamiętajcie też, że w każdej szkole znajdziecie świetnych nauczycieli tak, jak ja ich znalazłam. 

Wracając do samego posta, będąc na wakacjach zrobiłam sesje, z której jestem strasznie zadowolona.
Założyłam eleganckie, zwiewne spodnie, których szukałam długo po sieciówkach. Dobrałam do nich zwykłą, szarą bluzkę w prążek i typowo letnie obuwie mianowicie laczki. Całość uzupełniłam biżuterią, torebką i moimi wymorzonymi od dawna okularami. 

Chce też podziękować mojej mamie, za to, że ułatwiła mi prace i zrobiła zdjęcia!

Zapraszam do oglądania!

 









 

BLUZKA: H&M

SPODNIE: H&M

BIŻUTERIA: H&M/ PULL&BEAR

BUTY: H&M

OKULARY: DIOR

 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images