NEW LOOK OUTFIT

12:53:00

Hejka!


 Za nami już miesiąc wakacji, nie mam pojęcia kiedy to zleciało! W sumie bardzo dobrze będę wspominać ten miesiąc, między innymi, dlatego że dostałam się do wymarzonej szkoły i obecnie szukam bursy. A wy? Jak spędziliście ten miesiąc? 

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją. Ostatnio sporo ubrań uzbierało mi się właśnie z New Look'a i w sumie, przypadkowo, założyłam zarówno bluzkę, jak i spodenki z tego sklepu. Bluzka kojarzy mi się ze słynnymi topami od Tommiego Hilfigera i myślę, że to właśnie biało czerwony pasek nadał taki efekt. Ten element króluje na praktycznie każdym pokazie projektanta. Spodenki są zdecydowanie eleganckie, a do całej stylizacji dobrałam slip'ony oraz okulary a'la Dior. Jak możecie zauważyć, obcięłam włosy i czuję się w nich świetnie.











 

 OKULARY: NO NAME

BLUZKA: NEW LOOK

SZORTY: NEW LOOK

BUTY: H&M

BIŻUTERIA: APART (naszyjnik) LILOU (bransoletka) 

 

Mam nadzieję, że stylizacja przypadła Wam do gustu! :)


 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images