BEACH STYLE | 2

14:14:00

Witam wszystkich!

Przychodzę dzisiaj do Was z drugą częścią postu BEACH STYLE. Tym razem chciałabym się skupić głównie na obuwiu oraz na okryciach głowy. Upalne dni spędzone na plaży to idealna okazja do noszenia akcesorii, które nie zawsze dobrze wyglądają na co dzień. 






OBUWIE  

Chyba każda dziewczyna kocha buty! Ja staram się je kupować zazwyczaj na przecenach i już kilkakrotnie udało mi się je w taki sposób zakupić. Myślę, że każda z nas lubi wygodne i modne obuwie zarazem, więc mam nadzieję, że moje propozycje będą trafne! Buty inspirowane są celebrytami, znanymi domami mody, jak i również projektantami. 

 

1. MANGO (KLIK)

 

 2. ZARA (KLIK)

 

3. H&M (KLIK)
 

 4. PULL&BEAR (KLIK)

 5. BERSHKA (KLIK)

6. STRADIVARIUS (KLIK)

 

 

KAPELUSZE i CZAPKI

Latem, a szczególnie na plaży ważna jest ochrona naszej głowy i twarzy przed słońcem. Będąc na wakacjach starałam się zakładać nakrycia głowy tak często, jak to było możliwe. Pamiętajcie, że poza ochroną kapelusze, bądź czapki  świetnie uzupełniają stylizacje.

 

 

1.  MANGO (KLIK)

 2. ZARA (KLIK)


 3. H&M (KLIK)

 4. STRADIVARIUS (KLIK)

 

INSPIRACJE 


 






 

  

You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images