WINTER IS COMMING | PRZEGLĄD

18:23:00

Cześć!

Bardzo powoli, ale zbliża się do nas zima! Po otoczeniu stwierdzam, że taki wpis jest na miejscu, ponieważ każdego dnia mijam ludzi w zimowych kurtkach i coraz cieplejszym obuwiu.
Postanowiłam, że wrzucę coś na szybko. Często odwiedzam różne sieciówki, zarówno stacjonarnie, jak i internetowy. Pokażę Wam co ja bym kupiła na nachodzący sezon, moje propozycje i inspiracje, oczywiście na obecną chwilę, ponieważ kolekcja zimowa w całości dopiero pojawi się w sklepach. 

Moje inspiracje, w dzisiejszym poście to oczywiście największe domy mody, wybiegi i przede wszystkim ulica, która każdego dnia mnie zadziwia.
W obecnym sezonie dużą furorę zrobiły kurtki motocyklowe, krojone na wzór ramonesek. Głównie promował je Kanye West, Acne Studios i jedna z moich ulubionych marek MISBHV (klik).
W każdym sezonie znajdzie się marka, na której punkcie wszyscy oszaleją. Obecnie wypadło na Balenciagę. Rozpoznawalne stały sie słynne kolorowe puchówki, które możecie znaleźć w sieciówkach.
Nie możemy zapomnieć też o klasycznych beżowych i camelowych płaszczach. W stałej ofercie znajdziemy je u Burberry (w nieco odświeżonym wydaniu) i Chanel.
Kolejnym ciekawym pomysłem, a obecnie wielkim trendem są parki z doczepionym ogromnym, kolorowym futerkiem. Stoją za nimi Kenzo, Prada, Isabel Marant.

Uwaga! Pamiętajcie, że przy wyborze klasycznego płaszcza, trzeba kierować się tym ile % zawartości wełny ma w sobie. Im więcej tym lepiej! W sieciówkach najczęściej możemy znaleźć 30%-50% wełny, więc warto zwrócić na to uwagę.




Zapraszam na przegląd shopping'owy | listopad 2016

 

KURTKI

 1. ZARA (klik)

 2. MANGO (klik)

 

  3. STRADIVARIUS (klik)

 

4. PULL&BEAR (klik) 

 5. BERSHKA (klik)

 6. H&M (klik)



  7. TOPSHOP (klik)

8. ZARA (klik)


9. FOREVER 21 (klik)

 10. TOPSHOP (klik)


11. NAOKO x Edyta Górniak (klik)


12. ZARA (klik)


13. BERSHKA (klik)


14. H&M (klik)


15. TOMMY HILFIGER (klik)


16. ZARA (klik)


16. H&M (klik)


17. ZARA (klik)


18. MANGO (klik)


19. STRADIVARIUS (klik)


20. PULL&BEAR (klik)


21. NEW LOOK (klik)


22. TOPSHOP (klik)



23. Moxos  (klik)

24. PAUL SMITH (klik) 

25. OFF WHITE (klik)

 26. MISBHV (klik)

27. KENZO  (klik)

28. BURBERRY (klik)

29. ACNE (klik)

30. ISABEL MARANT (klik)

Mam nadzieję, że pomogłam Wam w wyborze idealnej zimowej kurtki/ płaszcza!







 




 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images