VINTAGE PATTERNED SHIRT

15:41:00

Hejka!

Mamy już grudzień i coraz bardziej jest odczuwalna świąteczna atmosfera, ale zanim zawita ona na moim blogu przygotowałam dla Was stylizacje!
Za oknem coraz szybciej robi się ciemno, co utrudnia mi pracę, a zdjęcia najlepiej by było robić z rana. Sesja została zrobiona na Starym Mieście w Warszawie, klimat spadającej w dół ulicy Bednarskiej idealnie wpasował się w estetykę outfitu.

Tym razem postawiłam na mniej casualowy look, to znaczy elegancką wzorzystą koszulę z bufiastymi rękawami, złotymi guzikami i szerokimi mankietami. Dobrałam do niej moje ulubione mom jeans, które są hitem od kilku dobrych miesięcy. Udało mi się je  upolować w ZARZE i są moim absolutnym faworytem. Aby utrzymać elegancką estetykę zestawu założyłam botki na przezroczystym obcasie, również z ZARY. Taki look możecie założyć na zbliżające się świąteczne dni. 

Dodatkowo filmik promujący posta możecie zobaczyć na moim instagramie:

Zapraszam do oglądania!











 KOSZULA: VINTAGE

MOM JEANS: ZARA (KLIK)

BOTKI: ZARA (KLIK)

ZEGAREK: CASIO 


 

You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images