ONE YEAR ♥

19:06:00

Heejka!

 

Dzisiejszy dzień jest dla mnie bardzo ważny, ponieważ równy rok temu ruszyłam z blogiem i równocześnie kończę dzisiaj 17 lat! Ogólnie mówiąc to właśnie od wtedy moje życie zaczęło się totalnie zmieniać, zaczęłam robić coś, co zmotywowało mnie do dalszego działania i między innymi dlatego teraz jestem w miejscu, w którym jestem. Strasznie dużo pracy i czasami nerwów kosztował mnie każdy wpis. Od kiedy szkoła się zaczęła brakuje mi czasu, dużo nauki i inne ważne dla mnie zajęcia, powodują brak wolnej chwili nawet na odczytanie wieczorem snapów. Ale koniec marudzenia, mam teraz trochę wolnego i pojawi się kilka nowych wpisów.

Postanowiłam, że podsumuję, przypomnę i sobie i Wam, jak wyglądały same początki i posty, które cieszyły się największą ilością wyświetleń, czyli moje największe sukcesy. Przez cały ten rok udało mi się opublikować 38 wpisów.


Co dziwne, najpopularniejszym postem okazał się wpis o akcesoriach szkolnych, a zaraz po nim stylizacja z gimbalu i akurat to mnie nie zaskoczyło, bo też byłam strasznie ciekawa jak będą wyglądać inni. Popularnością cieszył się też MIX z Warszawy i moim zdaniem był to najlepszy, najbardziej przemyślany i zaplanowany wpis. Trendy to było coś, co miało stałą liczbę wyświetleń i zawsze było dobrze odbierane przez większą liczbę osób, jednak tego typu wpisy zajmowały mi dużo czasu i wysiłku.

Wrzucam Wam teraz przegląd ulubionych zdjęć i stylizacji minionego roku!

















 Dziękuję za cały rok, bo bez Was to co robię nie byłoby możliwe!







You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images