SIGHTSEEING OUTFIT | ROMA 2017

17:22:00

Witam wszystkich!

Kilka dni temu wróciłam z jednej z najlepszych wycieczek w całym moim życiu. Byłam w Rzymie, zatem  moje marzenie i plan na rok 2017 już się spełnił i nastąpiło to szybciej niż myślałam. Było to dla mnie wspaniałe przeżycie, ponieważ byłam tam z moimi znajomymi ze szkoły, z którymi wspaniale spędziłam czas. Zwiedziliśmy  na prawdę mnóstwo cudownych miejsc i  robiłam tam mnóstwo zdjęć dzięki czemu mogę kilka z nich wstawić tutaj i pokazać Wam, jak chodziłam ubrana. Na te kilka dni wybrałam moim zdaniem dość ciekawe, ale i praktyczne outfity. Nie ukrywam, że te 5 dni w Rzymie było dla mnie świetnym eksperymentem modowym, ponieważ nigdy w życiu nie spotkałam tak dużo ludzi w tak świetnych stylizacjach ,którzy  dali mi  mnóstwo inspiracji.

Stwierdziłam, że wpis o Rzymie podziele na 3 części, w dwóch wpisach pojawią się stylizacje, a w jednym mix. Pokaże Wam jakie miejsca warto odwiedzić i w jakie miejsca zrobiły na mnie największe wrażenie.

Dzisiaj przychodzę do Was ze stylizacją, którą miałam w głowie od bardzo długiego czasu i czekałam tylko na okazję, żeby wyjść na powietrze i zrobić zdjęcia. Całą stylizację robią body z Bershki i moja ukochana kurtka, którą dorwałam na wyprzedażach w Zarze. Stwierdziłam, że pójdę w nietypowe dodatki i założyłam ogromne okulary z Diora i srebrny choker. Buty, które zabrałam ze soba to były klasyczne Vansy Old Skoole i ratowały mnie przy kilku dobrych godzinach zwiedzania. Torebkę postanowiłam wziąć jak najmniejszą i była to dobra decyzja, bo nie dzwigałam nie potrzebnych rzeczy jak w 90% mojego życia. Outfit sprawdził mi się na cały dzień i czułam się w nim bardzo komfortowo. Do całości dodałam ciemniejszą szminkę, do której przekonałam się dopiero teraz.

Zapraszam również do obejrzenia filmiku, który już jest dostępny! Tutaj zostawiam Wam link:

ROMA |2017 FILM 












             

OKULARY: DIOR

CHOKER: STRADIVARIUS

BODY: BERSHKA

SPODNIE: BERSHKA

KURTKA: ZARA

TOREBKA: MANGO

BUTY: VANS









You Might Also Like

1 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images