PINK SUNGLASSES

16:05:00

PINK SUNGLASSES 

 

 

Witaaaajcie!

Koniec wolnego, czas się brać za naukę i wracać do rzeczywistości. Maturzyści dzisiaj piszą angielski, mnie to czeka dopiero za dwa lata, całe szczęście. Gimnazjaliści również po egzaminach. Czy to oznacza, że wakacje są coraz bliżej???
Majówka i po majówce szybko zleciało, pogoda bez szału, trochę przypomina zimę. 

Dzisiaj wrzucam Wam zaległą stylizację z moim ulubieńcem- różowymi okularami w stylu lat 80!
Generalnie od dawna byłam fanką oversize'owych ubrań, ale teraz kiedy nawet największe celebrytki noszą duże t-shirty od GUCCI czy CHANEL, oszalałam na tym punkcie coraz bardziej. Z tego powodu dzisiejszy look robi oversizowa bluzka z logiem, który kojarzy się z serferem pracującym na kalifornijskiej plaży. 
Do tego klasyczne rurki, niezmienne Vansy i moje ulubione kolczyki. Ten dzień należał do ciepłych, ale nie najcieplejszych, więc założyłam motocyklową bomberkę i oczywiście rozmiar tradycyjnie większy.

Jeśli czas mi pozwoli to mam kilka ciekawych  pomysłów odnośnie nowego wyglądu bloga, zmiany tematyki itp. Oczywiście nie mówię tutaj o całkowitej zmianie wszystkiego, ale oprócz tematów mody podejmę się też tematów lifestylowych. Postaram się dążyć do tego, jak najszybciej, ale na pewno w wakacje ostro się za to wezmę. W każdym razie zobaczymy.
Teraz, życzę miłego poniedziałku, maturzystom powodzenia na dalszej części! Ja za 3 godziny wsiadam w pociąg i do Warszawy.

 

Zapraszam do oglądania!














 

    OKULARY: H&M

T-SHIRT: VINTAGE

SPODNIE: BERSHKA

BUTY: VANS

KOLCZYKI: H&M

KURTKA: H&M

 

 

 

 

 





You Might Also Like

2 komentarze

  1. właśnie trafiłam na Twojego bloga i naprawdę super się zapowiada.świetna stylizacja,a okulary to sztosss!<3
    pozdrawiam wika

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images