4 MUST HAVES NA WIOSNE

18:02:00







Witam wszystkich ponownie!



Przygotowałam dla Was trochę ciekawostek modowych i trendów na ten sezon.
Mam nadzieję,że spodoba Wam się takiego typu wpis! :)


1. Czapki z daszkiem

Pierwszą rzeczą, o której pomyślałam jest kultowa czapka z daszkiem. W tym roku zalicza ona wielki powrót, noszą ją zarówno mężczyźni jak i kobiety.
Moim zdaniem jest idealnym uzupełnieniem wielu stylizacji.
Mi osobiście ten trend przypadł do gustu i posiadam dwie takie czapki: czarną i białą z Nike.
Tego typu akcesoria można łączyć nie tylko ze sportowymi outfitami, ale również, z eleganckimi marynarkami i płaszczami. Jak tylko kto lubi!


Moje propozycje:


 1. Nike (klik)  

2. Allegro (klik) 

3. Ralph Lauren (klik)

4. New Era (klik)

5. Adidas (klik) 

                                                          Inspiracje:




2. Sneakersy

Klasyczne białe trampki, niby nic nadzwyczajnego, lecz w ostatnich latach na dobre zawitały w świecie high fashion! Z czasem zaczęto je nosić do eleganckich ubrań. Jest to zasługa Celine! Podczas kampani po raz pierwszy ujrzano połączenie sportowych butów z ekskluzywnymi ubraniami.
Osobiście posiadam jedną parę sneakersów i zastanawiam się nad kupnem drugiej! 



Moje propozycje:

 

 

1. Adidas Stan Smith (klik) 

 2. Adidas Superstar (klik) 

3. Adidas M Attitude Revive (klik)

4. Nike Roshe One (klik)

5. Tenisówki ZARA (klik)


                                                               Inspiracje:






3. Mom Jeans 

 W roku 2016 wszyscy inspirują się latami 90'. Sama nazwa ''mom jeans'' to po prostu ''mamuśkowe jeansy''. Oglądając zdjęcia naszych nastoletnich mam na pewno je zobaczycie! Spodnie cechują się bardzo wysoką talią i spranym jeansem. Dobrze wyglądają z paskiem, do szpilek, sneakersów, marynarki czy płaszcza. Sama uległam temu trendowi i zakupiłam jedną parę. Obecnie są moimi ulubionymi. 


Moje propozycje:



1. Mom Jeans PULL&BEAR (klik)

2. Mom Fit PULL&BEAR (klik)

3. Mom Fit PULL&BEAR (klik) 

4. Mom Dżinsy H&M (klik) 

5. MOTO Sun Bleach Mom Jeans TOPSHOP (klik) 


Inspiracje:






4. Bomber Jacket 

Na koniec zostawiłam najbardziej rozchwytywaną rzecz tego sezonu
Historia tej kurtki jest dość ciekawa, ponieważ jakoś od roku 1920 bomber jacket był noszony przez pilotów. Kabiny samolotu,w której znajdował się pilot były otwarte,więc możemy sobie wyobrazić jak ważną rolę odgrywała kurtka! Nikt by się nie spodziewał, że za około 100 lat później kurtkę będą projektować największe domy mody na świecie. Teraz najbardziej pożądane są te od Yvves Saint Laurent i Acne Studios. Projektanci zwariowali na punkcie tych kurtek i prawie u każdego można ją znaleźć. Jak możecie zobaczyć na poprzednim poście (klik), mam także swoją idealną i wymarzoną od kilku miesięcy!



Moje propozycje:


 

 

1. Silver Acne Studios (klik)

2. Black Saint Laurent (klik) 

3. Pink Stradivarius (klik) 

4. Gold H&M (klik)

5. Khaki ZARA (klik)


Inspiracje:








Moje social media:


Snapchat: xdoomiix

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Czapka nr 1 w tym roku będzie moja :)
    Zapraszam do siebie ponownie.
    A na snapie już niedługo proste zdobienia krótkich paznokci :)
    Zapraszam: k-majus

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie przede wszystkim takim must have jest nowy kaszkiet damski https://hatfactory.pl/39-kaszkiety gdyż jeszcze takich nakryć głowy nie mam u siebie. Tym bardziej, że są one eleganckie i jestem zdania, że każda kobieta powinna mieć chociaż jeden taki kaszkiet.

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images