90s VIBES

17:54:00

Witam wszystkich!


Wpadłam na pomysł,że pokaże Wam stylizacje moim zdaniem idealną do szkoły jak i  na wyjście ze znajomymi!
Ostatnio bardzo lubię takie praktyczne i ciekawe outfity. Spodnie z wysokim stanem w stylu lat 90 są moim ulubieńcem już od kilku miesięcy. Jeansy nie są idealnie dopasowane i właśnie to w nich tak strasznie lubię! Bluzka także w stylu lat 90, w dodatku z działu męskiego. Kupiłam ją na wysprzedażach za bardzo niską cenę. Kardigan mam już bardzo długo, bo od wakacji, ale idealnie pasuje bo wielu stylizacji. Spięte w kucyka włosy nadają charakter tej stylizacji i umożliwiają wygodną pracę na przykład na lekcji. Jak już powiedziałam outfit nadaje się też na wyjście ze znajomymi, więc żeby nie wyglądać tak samo jak w szkole warto pomalować usta ciemniejszą pomadką. Moim dodatkiem są również okulary,które także kupiłam na promocji!
Na zdjęciach mam jeszcze na sobie płaszcz, chodzę w nim od listopada i moim zdaniem jest trochę w stylu high fashion. Dla mnie to najlepsza kurtka i każdemu ją polecam!
Wszystko co będzie jeszcze dostępne  w sieciówkach podlinkuje Wam pod zdjęciami!













Okulary: Greenpoint

Szalik: Greenpoint (klik)

Bluzka: Pull&Bear (męska)

Kardigan:  Kappahl

Spodnie: H&M

Płaszcz: ZARA

Buty: Rebook (klik)










You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images