BOMBER JACKET

16:48:00

Witajcie!


Jak mówiłam, dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą stylizacją. Niedługo nadejdzie wiosna, więc postanowiłam pokazać Wam moją propozycję outfitu na cieplejsze dni. W tym sezonie bardzo modne są kurtki typu bomber (bomber jacket). Jest to ogólnoświatowy  trend i można znaleźć je w każdej z sieciówek. Najbardziej rozchwytywane są te od Yvves Saint Laurent. Ja zdecydowałam się na kolor czarny, który jest uniwersalny i klasyczny, po prostu pasuję do większości stylizacji. Moim ulubionym dodatkiem są okulary, mam ich sporą kolekcję, tutaj też nie mogło ich zabraknąć. Postanowiłam wybrać model, który jest inspirowany domem mody Céline. Skórzane czarne buty i golf dopełniły całość. Wygląda to może monochromatycznie, ale taki miałam zamiar.


Zapraszam do oglądania! 
















Okulary - STRADIVARIUS (klik)
Bomber Jacket - STRADIVARIUS (klik)
Golf - VINTAGE 
Spodnie - H&M 
Buty - SKLEP Z OBUWIEM SKÓRZANYM



Moje social media:
Facebook klik (Dominika Marciniak)

Instagramklik (livingslowly)
Ask: klik (dominikamarciniakblog) 
Snapchat: xdoomiix


You Might Also Like

6 komentarze

  1. ogólnoświatowy piszemy razem ;) Pozdrawiam gorąco największy fan! :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post oraz świetne zdjecia :))
    Aagnesblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz w tej kurtce! Można wiedzieć jaki to rozmiar? I ile masz wzrostu? Pytam dlatego, że chcę zamówić kurtkę przez internet i boję się, że S może być za mała - chociaż mam 164. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images