HELLO

17:56:00

Witam wszystkich!

To właśnie dzisiaj skończyłam 16 lat. Postanowiłam, że to idealny moment na to, aby zrobić coś o czym zawsze marzyłam. Chciałam mieć swoją własną, samodzielną działalność w internecie i o to jest! Uważam, że to idealny sposób na to, aby urozmaicić swój wolny czas i go nie tracić. Właśnie ruszam z moim oficjalnym blogiem, który będzie związany z moimi pasjami i zainteresowaniami. Będę publikować posty dotyczące mody, kosmetyków, stylizacji i moich indywidualnych przemyśleń. Ten rok jest dla mnie ważny, bo to właśnie teraz chodzę do ostatniej klasy gimnazjum i zakańczam pewien etap w moim życiu. Mam dużo planów i zamiarów więc myślę, że to dobry początek, aby się w jakiś sposób realizować.
Z pierwszym poważnym postem ruszam już jutro i myślę, że uda mi się was zainteresować. Pamiętajcie aby nie przejmować się zdaniem innych i  zawsze róbcie to co chcecie i kochacie!

Moje social media:
Facebookklik (Dominika Marciniak)
Instagramklik (livingslowly)
Ask: klik (dominikamarciniakblog) 
Snapchat: xdoomiix
  

You Might Also Like

4 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images