2 IN 1

17:48:00

Witajcie!

Wreszcie zaczęła się kilkudniowa przerwa od szkoły, przez co mam więcej czasu na przygotowanie posta, z czego bardzo się cieszę! Zastanawiałam się długo nad tym jak przedstawić stylizację, żeby było coś innego niż zazwyczaj. Pogoda za oknem jest coraz ładniejsza, więc chciałabym pokazać Wam dwa wiosenne zestawy, aby było ciekawiej jest to ten sam outfit z innymi dodatkami.
Czasem wystarczy zmienić kilka elementów i nasza stylizacja ze szkolnej zmienia się w wieczorową!
 Bluzka z wiązaniami gra tu główną rolę, dlatego że w tym sezonie wiązania zaprojektowane przez BALMAIN są strasznie modne i widziane praktycznie wszędzie!






SZKOLNY LOOK

 Zaczynając od góry, czyli jedna z moich ulubionych fryzur do szkoły. Klasyczny kitek ale dzięki niemu dużo łatwiej się pracuje na lekcji i włosy nie wpadają na twarz!
Płaszcz, kupiony był w tamtym roku i do teraz jestem z niego strasznie zadowolona. Dodaje on elegancji praktycznie każdej stylizacji,jest idealny na cieplejsze dni, które się do nas zbliżają.
Torba, o którą dostałam sporo pytań ma złote wykończenia tak samo jak płaszcz, kupowałam obie rzeczy w tym samym czasie i starałam się je w jakiś sposób dopasować! W każdym razie torba u mnie sprawdziła się na plus. Spódnica zwykła, klasyczna i jedyna w mojej szafie.
Całe czarne Vansy to świetne buty zarówno do szkoły, jak i na wiosnę!
Delikatne podkreślenie oczu, podkład i nude pomadka to odpowiedni makijaż do szkoły.













Płaszcz: STRADIVARIUS

Bluzka: H&M (klik)

Spódniczka: Bershka (klik)

Torba: Reserved (klik) podobna do mojej

Buty: VANS (klik)

 

 

 

WIECZOROWY LOOK

W tym look'u zmieniłam kilka elementów, które stworzyły moim zdaniem świetną stylizację!
Zaczynając od fryzury, rozpuściłam i rozczesałam włosy, w sumie nic więcej z nimi nie zrobiłam a uzyskałam a ten sposób bardziej niegrzeczny wygląd. Jeśli chodzi o makijaż, nałożyłam trochę więcej bronzera i pomalowałam usta ciemną pomadką. Zamiast płaszczyka ubrałam skórzaną ramoneskę, również z ubiegłego roku. Buty zmieniłam na wyższe i bardziej eleganckie.











Ramoneska: Sinsay

Buty: Deeze



You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images