ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI

18:09:00

Witajcie!





W dzisiejszym poście pokaże Wam kilka rzeczy wartych uwagi! Znajdują się tu zarówno kosmetyki jak i akcesoria kosmetyczne. Z góry mogę powiedzieć,że wszystkie kosmetyki przetestowałam.Kilka rzeczy stąd to prezenty urodzinowe  i z racji tego kosmetyki są z nieco wyższej półki. Bardzo mnie to cieszy, ponieważ nigdy przedtem takich nie posiadałam. Postaram się napisać wszystkie zalety jak i wady danego produktu!


1. PĘDZEL HAKURO H21 (klik)

Pędzla używam głownie do bronzera i mega mi się sprawdził w tej kwestii, można go używać również do różu. Jest on bardzo miękki i bardzo rzadko się zdarza,że włoski z niego wypadają! Przyjemnie nakłada się nim każdego rodzaju bronzer!





2. SZCZOTKA TANGLE TEEZER (klik)

Szczotka, o której każdy słyszał i wie, jest ona moim ulubieńcem od roku! Niestety jedną zgubiłam w wakacje, ale w prezencie otrzymałam kolejną! Świetnie rozczesuje włosy zarówno suche jak i mokre, nie szarpie ich inie niszczy.
Moim zdaniem jest lepsza, niż zwykła szczotka.




3. POMADKA MAC (klik)

Moim marzeniem od kilku miesięcy była właśnie matowa pomadka z Mac'a w kolorze Velvet Teddy!
Bardzo się cieszę z faktu,że wreszcie mam porządną. Uwielbiam, jak dopełnieniem makijażu są właśnie usta, mam strasznie dużo pomadek i jestem ich wielką fanką.
Z tej pomadki jestem mega zadowolona, ma cudowny nude kolor,idealnie kryje i trzyma się na ustach około 3-4 godziny!  Przez pewien czas mówiono,że Velvet Teddy  to kolor Kardashianek i całkowicie się z tym zgadzam.Produkty z Mac'a od zawsze były zachwalane, więc myślę, że śmiało mogę Wam polecić to cudo o waniliowym zapachu!






4. PUDER BRĄZUJĄCY SEPHORA (klik)

Bronzer mam od kilku dni, mimo to u mnie sprawdza się świetnie!
Jest mocno napigmentowany, dlatego nie można przesadzić z ilością.  Zawiera on złote drobinki,lecz po nałożeniu tego kompletnie nie widać, bynajmniej w  moim przypadku. 
Ma piękny złocisty odcień i  przyjemny zapach. Długo szukałam właśnie takiego pudru brązującego!







 

5. HIPOALERGICZNY KREM DO MYCIA TWARZY BIAŁY JELEŃ (klik)

 Żel z Białego Jelenia to coś co uwielbiam od jakiegoś roku!
Ten produkt oczyszcza, nawilża i przede wszystkim nie uczula skóry!
Idealnie zmywa makijaż, bo właśnie do tego go często używam, oczy po nim nie szczypią i w dodatku ma przyjemny zapach. Moim zdaniem ten żel jest bez jakichkolwiek wad. Poleciłam go kilku dziewczynom i także są z niego zadowolone.
Cena tego produktu jest bardzo niska i starcza on na około 2 miesiące!





6. MASKARA " THEY'RE REAL" BENEFIT (klik)

 Maskara polecana przez wiele youtuberek i blogerek!
Moim zdaniem robi świetną robotę! Rzęsy są piękne,grube i długie. Trzyma się cały dzień.
Tusz nie kruszy się, ani nie ma efektu pandy. Spałam, kilkakrotnie przecierałam oczy i mimo to rzęsy nadal wyglądały  idealnie.  Mogę nawet powiedzieć,że po kilku godzinach wyglądała ona lepiej niż od razu po nałożeniu. Niestety jest ona drogim produktem.

 




7. MASECZKA  OCZYSZCZAJĄCA THE BODY SHOP

O  tym produkcie nie napiszę dużo, ponieważ użyłam maseczki jednorazowo i bardzo dobrze oczyściła moją twarz. Jak ktoś będzie miał okazje kupna tej maseczki to polecam przetestować!




8. BALSAM DO CIAŁA VICTORIA'S SECRET

Pierwszą cechą charakteryzującą ten balsam jest cudowny  nie do opisania zapach!
Jedyne co mogę powiedzieć to,że pachnie jak drogie perfumy i tak samo się utrzymuje jak perfum! Świetnie nawilża ciało i szybko się wchłania!





Mam nadzieję,że tego typu wpis Wam się spodoba!


Chciałam również podziękować każdej osobie od której dostałam tak cudowne prezenty urodzinowe!


 
Moje social media:




Snapchat: xdoomiix
 


 

 






 

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Tangle Teezer - najlepsza szczotka ever! U mnie sprawdza się już od ponad dwóch lat.

    Obserwuję i zostaję,
    xaniell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny kolor tej pomadki! Kupiłabym sobie taką ;)
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam Tangle Teezer :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images