BACK TO SCHOOL | 1 - BAGS AND BACKPACKS

15:00:00

Hejka!

 Z przykrością pisze ten post, ponieważ każda seria " BACK TO SCHOOL", czy to na Youtubie , czy na blogach kojarzy mi się z powrotem do szkoły, czyli czymś czego żaden uczeń nie lubi i zna ten okropny ból kończących się wakacji. Myślę, że ten powrót do szkoły będzie lepszy niż poprzednie, w końcu inna szkoła i coś nowego. 

Zatem dzisiaj przychodzę do Was z moimi propozycjami plecaków, toreb i innych szkolnych akcesorii, zobaczymy w sumie, co znajdę! Wiem sama po sobie, że właśnie teraz zaczynam szukać po sieciówkach szkolnych rzeczy, więc mam nadzieję, że pomogę Wam w wyborze plecaka, torby bądź czegokolwiek innego!
Chce zaznaczyć, że będą dwa posty z serii BACK TO SCHOOL!


BACKPACKS

Plecaki najlepiej wybierać praktyczne i tanie, ale są również zwolennicy drogich, eleganckich i skórzanych. Pamiętajcie, że czarny plecak brudzi się najmniej!

1. ADIDAS CLASSIC TREFOIL (klik) 

 2. NIKE CLASSIC NORTH (klik)

 3. CONVERSE (klik)

 4. VANS OLD SKOOL (klik)

 5. REEBOK (klik)

 6. MANGO (KLIK)

 7. ZARA (klik)

 8. VERSUS VERSACE (klik)

 9. TOPSHOP (klik)

10. MICHAEL KORS (KLIK)

 

BAGS

Torebki, czyli miłość chyba każdej dziewczyny. Do szkoły warto wybrać niekoniecznie wielką, ale za to pojemną torbę. 


1. ZARA (klik)


2. MANGO (KLIK)


3. H&M (KLIK)


4. MOHITO (klik)


5. SABRINA PILEWICZ (KLIK)


5. MICHAEL KORS (KLIK)


6. TOPSHOP (KLIK)


7. STRADIVARIUS a'la Gucci (KLIK)


8. BERSHKA (KLIK)


9. PULL &BEAR (KLIK)


10. ANIA KUCZYNSKA (KLIK)


Mam nadzieję, że udało mi się pomóc Wam w wyborze torby lub plecaka do szkoły, czy pracy! Niedługo druga część wpisu :)












You Might Also Like

12 komentarze

  1. Bardzo fajny plecak z MANGO, jednak nwm czy dość pojemny ;p
    Zapraszam na mój blog obserwuje wszystkich, którzy zaobserwują mnie ;)


    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne plecaki i torby pokazałaś! Plecak z adidasa najbardziej mi się spodobał :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne plecaki :)

    Klikniesz w link z bluzką pod zdjęciami? Z góry dziękuje :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/changes-are-good.html

    OdpowiedzUsuń
  4. plecaki mi się podobają :d kiedyś nosiłam torbę jednak stwierdzam, że to jest bardziej niewygodne :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam :* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. plecaki od zawsze były wygodniejsze, ja jednak preferuje torby :))

      Usuń
  5. Torebki i plecaki wszystkie są w moim guście, ponieważ są bardzo delikatne :)
    Pozdrawiam,
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne te torby i plecaki! kilka mi się podoba :*
    Obserwuje kochana :*
    Zapraszam: https://allixaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images