OVERSIZE ADIDAS T-SHIRT

15:00:00

Witam wszystkich!

Przychodzę dzisiaj do Was, już ostatni raz w te wakację, z sesją  letnią. W kolejnych postach będę starała się pokazać stylizacje jesienne, nadające sie także do szkoły! Zresztą pogoda za oknem nie daje innego rozwiązania, dawno nie było tak zimnego sierpnia. Mam nadzieję, że spędzacie aktywnie wakacje i łapiecie każdy dzień ! Tymczasem, życzę miłego popołudnia i wieczoru !


Tym razem zależało mi na uzyskaniu nieco innego efektu stylizacji. Zainspirowały mnie sesje znanych modelek i blogerek. Mówię o bluzach, czy t-shirtach oversize. W takiej sesji możecie zobaczyć Kendall Jenner, która pozowała do zdjęć dla najważniejszej okładki w całym roku September Issue VOGUE US. Z tego powodu postawiłam na dużą, męską bluzkę z Adidasa, do tego dobrałam nieco luźniejsze jeansowe spodenki i moje ukochane czarne, ciężkie buty. Okulary w stu procentach inspirowane Celine.



 















OKULARY: STRADIVARIUS

BLUZKA: ADIDAS

SPODENKI: STRADIVARIUS (KLIK)

 BUTY: ADIDAS TUBULAR (KLIK)

 

You Might Also Like

2 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images