FAVOURITE ROSE PANTS

18:11:00

Witam wszystkich ponownie!

Lipiec jak już pisałam w ostatnich postach, zaliczam do jednego z najbardziej udanych miesięcy w tym roku. Mnóstwo dobrych wiadomości, czas spędzony z wyjątkowymi ludźmi i mogłabym tak wymieniać bez końca. Czas zacząć nowy i niestety ostatni miesiąc wakacji. Wykorzystajcie go jak najlepiej.

W dzisiejszym wpisie postanowiłam pokazać Wam moje ukochane spodnie, z lumpeksu.
Któryś  raz z kolei mam takie szczęście, że trafiam na nowe ubrania z metkami, za śmieszną cenę. 
Nie odwiedzam często second-hand'ów, a jednak za każdym razem znajdę coś co staje się moim ulubieńcem. Do spodni dobrałam szarą bluzkę w prążek. Tym razem postawiłam na więcej dodatków, czyli choker, zegarek, bransoletka i moja ulubiona torba z promocji! Co do fryzury, to latem staram się spinać włosy i to upięcie należy do moich ulubionych. Makijaż tym razem nieco mocniejszy.















OKULARY: NO NAME 

BIŻUTERIA: Stradivarius (choker), Lilou (bransoletka), Casio (zegarek)

BLUZKA: H&M

SPODNIE: PAPAYA

LACZKI: H&M 
























 


 

You Might Also Like

3 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images