BACK TO SCHOOL | 2 - ACCESORIES

18:09:00

Hej wszystkim!

 Tak jak obiecałam, wrzucam dla was drugą część postu z serii "BACK TO SCHOOL". Tym razem udało mi się poszukać przeróżnych akcesorii szkolnych: kosmetyczek, piórników, notesów, bidonów, worków, toreb.
Mam nadziej, że każdy z was znajdzie coś dla siebie!





1. Piórnik/kosmetyczka - STRADIVARIUS (KLIK)


2. Kosmetyczka na przybory - H&M (KLIK)


3. Piórnik/kosmetyczka - SINSAY (KLIK)


4. Piórnik/kosmetyczka - VICTORIA'S SECRET (KLIK)


5. Piórnik/kosmetyczka - BERSHKA (KLIK)


6. Przezroczysta kosmetyczka/piórnik - H&M (KLIK)

'

7. Piórnik/kosmetyczka - STRADIVARIUS (KLIK)


8. Piórnik - PULL&BEAR (KLIK)


9. Torba/worek - LETTER BAG (KLIK)


9. Torba/worek - FOREVER 21 (KLIK)


9. Torba/worek - PULL&BEAR (KLIK)


10. Torba/worek - SINSAY (KLIK)


11. Torba/worek - EKO LUCKY (KLIK)


12. Torba/worek - PULL&BEAR (KLIK)


13. Plecak/worek - ADIDAS (KLIK)


14. Plecak/worek - LETTER BAG (KLIK)


15. Plecak/worek - VANS (KLIK)


16. Zestaw karteczek - BERSHKA (KLIK)


17. Daily planner - MOLESKINE (KLIK)


18. Notes - PULL&BEAR (KLIK)


19. Bidon - H&M (KLIK)


20. Bidon - H&M



 Mam nadzieję ze spodobał się Wam post i każdy znalazł coś dla siebie! 

 

Moje social media:

Snapchat: xdoomiix

 









You Might Also Like

0 komentarze

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images