Warsaw MIX | Coca-Cola T-Shirt

12:30:00

Witam wszystkich!

 Korzystając z wyjazdu do Warszawy, czyli ostatniego wspólnego wyjazdu z przyjaciółmi w te wakacje postanowiłam przygotować dla Was wpis, nieco inny niż zawsze.
Z racji tego, że przeplatam posty to teraz nadszedł czas na stylizacje. Na początku myślałam, żeby zrobić zdjęcia w jakimś fajnym miejscu w Warszawie, ale z racji tego, że miałam dość sporo spraw do załatwienia postanowiłam robić zdjęcia w kilku miejscach i na lepsze mi to wyszło. Zaznaczę, że na zdjęciach nie jestem sama :)

   
Outfit jest inspirowany ogólnie mówiąc Ameryką, szkoła coraz bliżej więc pomyślałam, że postawię na coś wygodnego, co nadaję się do szkoły na pierwsze dni września, póki nie jest zimno. 
Zacznę od fryzury i myślę, że większość z Was kojarzy te loki. Już nie pierwszy raz zainspirowałam się Beyonce, ale tym razem głównie jej kolejnym świetnym singlem z nowej  płyty -  " DADDY LESSONS" , w której śpiewa o Teksasie i swoim dzieciństwie. Bluzka z Coca- Coli jest typowo cool. Powiedziałabym, że jest nawet hitem, ponieważ to logo królowało na pokazie Dolce Gabana. Sama Chiara Ferragni,( największa blogerka modowa na świecie) taką  nosi. Bluzka to jedna z moich największych perełek lumpeksowych, tak znowu coś udało mi się znaleźć.  Do tego okulary " lenonki", które moim zdaniem idealnie wpasowały się w ten klimat. Oversize'owe ubrania, to coś co kocham i tym razem nie mogło zabraknąć jeansowej kurtki z Wranglera, która moim zdaniem świetnie pasuje i uzupełnia stylizacje. Torba z Mango, czyli mój ulubieniec, nadaje się idealnie do szkoły. 

Mam nadzieję, że takiego typu wpis przypadnie Wam do gustu, dajcie znać i miłego oglądania!
Przy okazji bardzo dziękuje za 30 000 wyświetleń bloga! 

























 

 

 INSPIRACJE

 


 

 Moje social media:

Snapchat: xdoomiix

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Fajna stylizacja ;) ale co to za brzydka dziewczyna w białej bluzce ? '-'

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images